Friday, August 28, 2009

Al-Fatihah..

pagi nih aku d kejutkn dengan berite kematian seorg staff opis bhg aku..his name Kharun Nizam n umo tue setaun je dr kite..25thn n bru kwen n bru kje permonent staff.sblom ni arwah pekerja kontrak kt bhg aku..budaknye mmg baek pon n xbyk ckp.arwah meninggal dunie krn pendarahan otak selepas d jangkiti denggi berdarah dn koma hmpir seminggu.arwah meninggal dunie d hospital taiping,perak.b4 trnsfer ke hsptl taiping arwah d rawat d hsptl kajang.tp memandangkn keadaan arwah semakin tenat his wife request utk trnsfer ke taiping d kg halaman arwah.mule2 arwah d suspek denggi krn pengsan 2kali mse ngah shooting progrm rtm kt perak.shooting 2 pon kt lam utan.oh yee arwah ni jwtn die sbg penerbit rancangan n memikul tugas sbg soundman krew rtm.arwah ni orgnye kurus sgt n mmg ade pnykit gastrik.so ble antibody lemah mybe cpt arwah kene serangn denggi berdarah tu.

mmg xsangke sgt.bru2 ni ade die dtg kt aku tnye psl nk isi borg prisytiharan harta.mmg arwah xbyk ckp.walopon aku mmg xrpt tp kire knal la ngn arwah ni dh tntu staff kt bhg aku .arwah ni bru kje tetap bpe bln xsmp setaun g.kwen pon lebey kuang cmtula xsmp setaun n xde ank g.aku xpat bygkn cmn perasaan wife die menerime hakikat suaminye sudah pegi buat selame2nye.tmbhn pula d bln yg penuh keberkatan bln rmdhan ni.ape pon aku sbg kwn die hanya mampu sedekahkan al-fatihah buat arwah dn semoga rohnye sentiasa d pelihara dn ditempatkn d kalangan org2 yg beriman.al-fatihah...

p/s : ajal maut d tgn tuhan,ble2 mse sje tuhan akn tarik nyawe kite krn kite hanyelh hambenye yg lemah..Dielah Maha Berkuasa..

No comments: