Wednesday, August 25, 2010

Ditinggalkan Suami


salam sume :)

p/s to syaqir :

"okeey ptg nii abah berbuke kt lua kt hotel lagi hukhuk :(  so syaqir temankn ibu buke pose kt umh jgn nk buat perangai..jgn nk kaco2 ibu tau..duk diam2 jee..ibu xpenah g buke pose sorg2 sejak kwen ngn abah tau..sob sob"

eii kecohla mak org nii! (T_T)

hikhikk..itu adelah suara hati seorg isteri yg d tinggalkan suaminyee yg berbuka bersama bosh nyee..hukhuk..xpenah g buke pose sorg2..TAK PERNAH okeey since kawen nah ko hebat! :D.. alkesahnye bknlah saye dpinggirkn oleh encik suami jauh skali dea nk tggalkn isteri dn ank kesygnnye ni kt umh berbuke pose tanpe dea..tp d sebabkn plan akak saye yg ajak blk kg ptg nii..xjadi plakkkkkkk...isshhhhkk! dh melepas sy nk buke pose ngn suami n bosh dea tuu..mule2 dea dh ckp kt bosh ckp bwk ank bini..pas2 sy ckp ptg kamis kak long ajak blik kg ( suami xikot blk sbb kje ) so dea pn cancella name saye n syaqir...lastnye mlm td kak long call ckp blik esok pg! ishhkk! dh keseorangan sy buke pose ptg ni tauuuuuuu :(

okeey xpelah no more sedeh2laa..bkn slalu pon kn jgn getiklah sara ooi..cm ko sorg je ade laki! :D.. jom kte happy2 sbb smlm PM dh announce bg insentif kewangan sempena raye RM500 sorg..alhamdulillah..oklah tu kn..drp xde lgsg...tmbh2 utk sy yg dh keciwe sbb tgk2 payslip smlm msih d tangga gaji yg lame..xde gaji baru..xde tunggakan yg dh hmpir sethn tuu..hukhuk :'(   tp sekurang2nya dgn RM500 tu 'happy'la sket n dptlah menampung poketku dn suami yg dh rabak nii :D

ooh yee sy ambik kesempatan kt cni nk bgtau kwn2 sume ( ramai dh tau melalui fb kn ) tentang bby Damien, ank kepada Wani a.k.a Lei yg telah dimasukkan ke ICU kerana komplikasi pendarahan otak spt yg dmaklumkan oleh Jumie , sme2 kte mendoakan semoge bby Damien cepat sembuh dn pulih spt sediakala..doa drp kwn2 amat diharap2kn krn doa drp mereka yg ikhlas dn ramai itu adalah lebih afdal dn ade keberkatannya..I/Allah.. amin... 


ssyyhh : tak sabar nk blk kg! blik kg konfim hilang diet sbb mak masak besh2!

4 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sian sara ek berbuka sorang2... tak pe si hero kecik tu ada boleh wat teman...

syoknya dapat balik kampung... salwa nak raya ni baru balik tau.. huhu

kalo dekat ngan rumah sara nak je pesan keropok lekor (ngidam nih... hehe... tak de la gurau je...)

mrs_yus said...

tula..bukela sorg2 hadap c hero kecit tu..hehe

hmm tulah xsabo ni hehe..tu pn sbb akk yg nk blk..klo sndri mmg rye ni jela blk.. :)

ngidam ke..tula klo dkt xyah tgu salwa pesan mmg sara bg je kt salwa kopok leko tu..dh jauh nk wt cne..hehe

wahida said...

sara, pasni mintak ur husband belanja buka pose kat hotel plak ye....

500 tu dh bleh g shopping dah tu...

mrs_yus said...

wahida,

ehehe..bgos gk idea wahida tuu..mntk cover blk kn.. :)

hmm tulah 500 skali shoping hbis trus!hehe :P