Tuesday, January 12, 2010

~~mmg btol la tuu...

klo bace paper KOSMO! arini msti tau psl KD kawen tahun ni knn..ish3..bru bbrpe bln menjanda dh nak kwen..mmg ptt la Anang ceraikn dea pon..sbb mmg btol la gosip KD ade affair ngn org kaye tuu..hmm..Anang yg ensem 2 pon ko xnk KD..apa daa..

antara petikan news tu :

"Saya bukannya nak kahwin hujung bulan ini, tetapi kalau tahun ini, memang benar."




"Saya pun hairan bagaimana isu itu timbul dan yang peliknya Anang yakin bahawa saya sudahpun bernikah. Saya tak akan berkahwin tanpa memperkenalkan lelaki itu kepada anak-anak (Titania Aurelie dan Azriel Akbar) dahulu.

alah klo dh nk kwen pon ckp jelaa..Anang pon byk g pompuan laen yg gile2kn dea termasukla aku nii..jatuh cinta ngn suara romantik Anang..auuww...hehehe..( lelebeh lak aku ni apesal :P )


skrg ngah sebok promo album CTKD..hmm elok gak tuu..dua2 pon DIVA la katekn..huhu

1 comment:

fatenton said...

eeee burukkkk. lawa mcmane pon kalau dah tayang tu tayang ni.. buruk jadinye.