Friday, July 23, 2010

Sunyi..Sepi..Tenang...


salam.

yee..tu suasane yg aku rase skrg nii..sunyii..sepii..ble sunyi sepi, tenang rasenyee lebih2 d petang Jumaat penghulu segala hari yg penuh keberkatan nii :)  hri jumaat break pn lamee..aku pon xkemane2..melepek melepak jee melayan jiwang perasaan sorg2 kt opis nii..puas dh blogwalking..xramai yg berupdate..bpe kali msuk blog kot2 dorg ni dh bls komen aku...hmm xbereply g pon komen aku kt blog dorg..kt fb plak tgk2 sorg jee yg onlinee..haisyy slalu ade gakla 3 4 org yg online..ni sorg yg online tuu pnn kwn kenalan cmtu2 jee..x say haii pon kt diee..yg laen??  hmm taula smlm gajiiiii..so mesti dorg ni keluar perabih duet shoppingg knn...hehehe...

dlm duk melayan perasaan smbil lyn mp3..lyn lagu PadaMu Ku Bersujud by Afgan..menghayati bait2 lirik lagu nii..mmg menenteramkan jiwa kacau aku nii :D.. at the same time muhasabah diri aku yg kecil dn lemah yg penuh dgn dosa dn kealpaan padaNya..yee aku akui aku bkn insan sempurna..Hanya Padamu ku Bersujud Ya Allah..aminn..

"Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud"


syyhh : krg nk shopping!  shopping mne? pasar mlm depan umah jelah! :D

No comments: