Wednesday, April 7, 2010

~~keletah

salam..

lgi story my lil prince syaqir...:)
muntah ke bace..?
xnak muntah xyah bace..xyah tgk..eheheh :P

hmm perkembangan syaqir skrg yg dh berusia  2thn 3bln sgt2 memberangsangkan...uii..beso sgt dh anak aku nii..dh ramai yg sarankn cepat2 tambah..bg adik...ehehehe..insyaallah..sumenye aku berserah kepada Yang Maha Esa..u all pon doakn aku tau :)

huhh..sejak dua menjak nii mulot dea asyik duk nak menyanyiiiiii jee..tah ape d sebotnye xtaulaa..tp yg pasti mmg lagu merapu okeey..:) ..xpe syg ibu..ibu sukeee dgr tau..huhu

pas2 dh pndai tgk drama melayu..! mickey mouse cartoon tu..? hmm..sorry dh xlayan hokeey..tp mickey busyuk kesygn tu still lgi la kendong ke sane sini..jgn cube sorok okeeyy..habis 1 umah dea pusing crii..sib baek umh kite tu kecik jee syg ooii  T__T

hmm pastu sgt2 suke maen baby2..!  errkk..bby2..? ehehhe..xdela dea suke nk jd cm bby sitter laa..kononnye laa..dea akn ambk mickey mouse tu ( mickey lg jd mngse ) dea kjekan lah mickey tuu..ape yg aku buat kt dea..mcmtu jgakla dea buat kt mickey dea tuu..mnom susu..dodoi buai smbil selawat..pki pmpes..erkk..apela syaqir nii..itu gugurl punye game laaa... T__T

klo bkn mickey yg jd mangse..bapak dea adelah mangsenye jgk okeey..!!ahahah..cian hubbyku tuu..dea tepok dodoi tdo..bg botol susu..sume2lah dea buat bapak dea cm baby..! hahahha...

ade skali mlm kemarin aku duk urut hubby..hubby duk meniarap atas katil tuu..dea tgk jee abah dea meniarap cpt2 dea dtg urut..xsempat aku urut g tauu..ehehhe..gud son la my boy niii..ibu pon urut2 ala kadar jelaa :P

pastu korg tau x c kecik tu ckp ape kt bapak dea..?  smbil urut tu kn dea pon selop tgn dea dlm selua bapak dea smbil intai tgk n sebelah tgn ttup hidung dea..trus ckp

"abah eyak..ucuk" ( abah berak ..busuk)

siap ngn memek muke okeey :P...ahahahahahha...gelak beso la akuu..bapak dea hangenn jeee..apela syaqir niii..mmg my gud son laaa..!! :P




No comments: