Wednesday, April 14, 2010

~~ tak selesa

salam.

aku nk luahkan sket masaelah aku hadapi skrg ni kt umah aku.
xdela masaelah ape pon cume skrg ni aku rse krg selesa skeet.
nape..?
hmmm..kesahnyee adik ipar aku (lelaki okeyy) skrg tgal kt umh aku.
dea dh bis blaja poly PD..then interview kt kilang kt sg buloh.
murah rezeki dea dpt la kje as technician kt ctu.dh kt sebln la duk umh aku.
so memandangkn tmpt kje dea dkat ngn umh aku so dea pon stay at my house la.
hmm act dea ok je.
duk lam bilik je.(cm ank dare lak :P ).
kua pon time mndi,ambk air sbyg,mkn.tgk tv jarang2 jee.
hang out pon jrg2.wiken hang out seharianla.lg aku suke :)
sbb leh nyendeng2 ngn laki ku **blushing** :P



tp knn..ktorg ni sejak memule kwen mmg duk ber2 jee..so pape nk buat..pape nk pakai..bebas jelaa
so ble ade org laen tmbh2 adik ipar lelaki..aku sgt2la rse xselese
duk umh kne jd sopan.
pakaian kne sopan.
blk kje kne masak.(sblom ni bungkus lua je) :P
skrg ni kdg2 je bungkus lua.
xkn hri2 bngkus lua.krg boring lak.
so skrg blik je kje automatic trus ke dapor capai periuk nsik.masak nsik.
pas2 kelentang kelentung kt dapo.masak pe yg ptt.
dorg ngah mkn aku duk kemas itu ini.
gosok bju etc.
dorg tgk tv buatkn tea or coffe or milo pns.
sblm ni bkn xpenah.slalu je pon.
tp skrg ni ntahla.
ble bgn pgi bdn aku rse beraat sgt nk bgn..mte ssahnye nk celik.
bdn rse penat sgtt.
maybe sbb pas blik kje trus buat tu ini tu rse penat tuu.
sblom2 ni ade gak msak tp xde hri2 sbb aku mmg xmkn nsik mlm.so ktorg bli lua je.
kdg mkn lua.
ikot aku nk je mkn kt lua.
tp sian lak adek ipr aku kt umh.
nk bli bngkus dea mkn sorg agk janggal kot.
aku rse sah2 dea xmkn.
sbb dea adelah sgt2 pemaluu..adooii..lemah akuu..



okeey tu part mkn.
ni plak part blik tdo dea.
hmm well org laki bujang tau jela.
blik mne ade kemas cm blik kite kn?
bau jgn ckpla.
blik tdo tu dr kemas n tiada bau2an yg 'pelik' skrg sume dh laen mcm.
aduss.
hbis blik tetamu aku tu.
ble dea bkk je bilik tu keluarla bau2 yg xsepatutnye.
aduss. spoil.
umh aku dh comel jee tumbesarannya.
so ble pintu blk dea bkk bau smp 1 rumah.
aku tahan jee.
nk ttup idung krg nmpk sgt pulak.
nk tego krg laen pulak.
tp aku ckp je kt hubby.
dea ckp "mne de bau pon"
yelah dea org laki.dh kalis bau cmtu kot.



hmmm..
ade 1mlm bru2 ni..aku mndi sbb pns sgt
aku pon selambe berkemban sbb dh kul 10lbh.
mst dea tdo dh xkua bliknye.
skali elok je aku kua blik air tgk dea duk bsuh tgn kt singki dapo (umh aku blik air 1 je )
sib baek dea ngadap dinding d buatnye dea pusing nmpk aku berkemban..haruuuuuu
trus aku msok blik lm blik air..cpt2 ttup pintu
tgu smp dea msok blik.
fuhhh..slmt..!'



bahaye tol knn..
cm ilang ilang privacy i tau..xselamat pon ade..takot2 lam umh sndrii..
adooii..
nk tnye psl umh sewe ke..blk sewe ke kt dea nt ckp aku halau lak..
hubby dh siap duplicate kunci umh bg kt dea..
hmm alamaknyee cm mmg duk umh aku smp 'ble2' jeeee..
hmmmmmmm :(




notakaki : aku merungut kt hubby..dea ckp "lam bilik jela pasni"
aikk laki aku ni..dea ingt aku ckp psl "tuu" jekee..tah pape jelaaaaa..hahahaha :P




5 comments:

Ezzah said...

ahahaha...amboi si yus tuhhh..kemain ingt hok tuh je dia.. :P

~~zaa~~ said...

susah jugak kan??? sebab menjaga aurat 1 hal, menjaga makan minum lagi.. sabar je ye yang..

mrs_yus said...

ezah : ahahaha..tula pasal..ingt yg tuuuut jee laki aku tu tau..yg laen x pk..hehhe :P

zaa : aah la zaa..kte bkn xbg dea duk ngn kite tp rse xselese tu adee..hmm sara keep on sabar jelaa :)

are-za said...

bykkn sabor pn. sarah yer..bg la hint2 ckit supaya die rasa sogan n terus pindah..wakakaaa!! ( bkn halau tp nk suh berdikari..he)

mrs_yus said...

are-za : hmm nk bg hint tula yg ssah awk..dea tu sgt2 pendiamm..tkot kte bg hint dea xalert lak :P