Tuesday, September 21, 2010

(T_T)


salam :)

niat d hati nk uplod summmmmee pic raye harini tp penyakit nyanyuk dtg lagi harini which is my hp tertinggal lagiiii.. aiissyyy pelupa benola saye ni knn..sape tau ubat ape utk ilangkan penyakit pelupa cm saya nii? (T_T)

okeey tinggalkn dlu story raye..ni sy bru lepas bace paper ni...Utusan n Berita Harian.. mcm biasela berita panas skrg psl kes pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya, pengasas brg kosmetik Novelles Vissages menarik perhatian saye utk bace paper nk tahu perkembangan terkini kes tuu... satu kes kehilangan dn pembunuhan yg ckup tragis.. sume pn dh tahu kn.. eeii klo ikot hati senang2 kita heret je pembunuh2 tuu kt tengah2 Dataran Merdeka tu bg semua org ramai tgk, ikat kaki, tangan, tutup mulot diorg kt tiang tuu pastu bakar jee diorg hidup2... xpayah nk naik turun mahkamah soal tu soal nii.. sbb dh terang2 dorg mengaku dorg yg buat kje tu knn.. watpe buang mase lagi...kn kn knnnn..

 tp kte xboleh nk bertindak ikot hati kte jee sbb negara kite ade undang2 dn pihak berkuasa utk jalankn tugas mereka.. jadi biar mereke jalankn siasatan mengikut prosedur sepatutnya smpailah selesai..smpai masa dorg akn terima hukuman yg setimpalnya jugak..

ooh yee rupe2nye banglo mewah Datuk Sosilawati tuu dekat umh sewe lame ktorg dlu kt Taman Harmonis, Gombak.. sblum ktorg duk Damansara skrg nii..mse bru2 kawen ktorg menyewa kt Taman Harmonis tuu, then 6 bln pastu barulah pindah ke umh yg skrg nii.. dlu mse duk sane xtaulaa sape empunya banglo mewah tuu.. sbb tiap2 hari jln dpn banglo tula ktorg lalu utk ke rumah sewa kami.. ptt la mse tgk lam brite ritu cm knal je banglo tuu..  mmg cntik giler rumah tuu..sgt mewah n so classy..n ade spa skali tau kt banglo tuu..tp ktorg tgk dr luar jelah..dh hari2 lalu ctuu ye x.. :D

apepon kita doakn semoga roh arwah dn rakan2nya ditempatkn dikalangan org2 yg soleh.. dn semoga kes tersebut dpt diselesaikan secepat mungkin utk membawa semua pembunuh2 mereka ke muka pengadilan dn terima hukuman yg setimpal..amin...

pssstt : ble RTM nk wat jamuan raye nii?? xsabar nk mkn byk2! :D

6 comments:

Ezzah said...

peguam yg kena bunuh tuh plak suami org tempat keje aku.

mrs_yus said...

izah,

la yekee..isshkk kesian kn..ko knl ke wife peguam tu?

~~zaa~~ said...

ye ke zah??? kesian gile!!!

syariza09 said...

kes ni mmg tragis. masa baru2 tau psl dia kena bunuh dulu, tiap mlm sblm tido mesti tbayang2 kes ni.

x saba nk tgk pic jamuan yg rtm buat. mesti meriah giler. sy pernah attend masa keja FNM dulu. kitaorg pon ada buka stall

mrs_yus said...

zaa,

mmg sedih kn..

mrs_yus said...

syariza,

awk terlalu ingt2 sgt kot..tu psl smp teringat2 dlm tdo :)

oyekee? awk dlu staff FNM ek? haah mmg meriahlaa..dgn konsert bagai..ehehe :)