Monday, October 11, 2010

10.10.10

salam sume :)


itu tarikh keramat bagi angkasawan negara kite yg menjadi kesayangan saya semua rakyat malaysia kn? :) ade yg xtgk ke liputan majlis persandingan istana kayangan dato' dr. sheikh muszaphar dn isteri secara langsung d tv3 mlm td?  ishhkk rugii! sy antara yg terpacak menunggu jam 9mlm, xsabar2 nk tgk pasangan merpati sejoli ni bersanding.. hero negara tuuu... hihihi.. semlm bwk syaqir jln2 p klcc, awal2 lagi sy ckp kt husband "xmo blk lewat sgt tau, nnti terlepas plak nk tgk dr. sheikh muszaphar tu nye mjlis kwen" :D  sbb yg nikah kami xsempat tgk.. tu nk jgk tgk yg mjlis persandingan tuu..hehe...

same cantik same padan

satu majlis yg ckup meriah, classy n yg penting sgt simple.. xmeleret2.. yg menepung tawar cuma parents of da bride n groom jee.. xdelah meleret2 sume kaum kerabat d raja, vvip guest, mak2 bapak2 sodara sume menepung tawar.. okla cmtuu..save timee.. huhu.. dh name pon wira negara.. sume org pon gembira ngan perkahwinan mereka kn.. semoga bahagia dn kekal hingga akhir hayat..amin :)

ooh yee selain wira negara kita tu yg berkahwin dgn penuh meriah pada 10.10.10, tak kurang juga hebat dan meriahnye majlis perkahwinan tauke bas Sani Express, sape lagi klo bukan Dato' Sani dan isterinya ank jati terengganu..bangga i! :D  haa mjlis pernikahan pasangan ini pula sangat meriah yg diadakan di Masjid Kristal, Pulan Wan Man, K.Trg, pasangan pengantin diarak dan diiringi oleh 40 buah kereta mewah Ferrari, Lamborghini dan Porsche huyooo msti meriah kt jmbatan tuu , hantaran kpd pngntin perempuan adalah sebanyak RM100k dan sebuah kereta Mercedes-Benz CLK bernilai RM400k fuhh pengsan jap mak dgr hntrn tu..huh!:D  ape2 pon tahniah dn semoga berbahagia hingga akhir hayat buat pasangan mempelai :)

duk google pic kawen dato' sani ni xde plak :D


psstt : hp saye rosak! krg nk pegi survey hp murah2 jee! xkose nk bli mahal2! pdhal bajet lariii :D


4 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

tengok kejap je pastu Zzz sebab kepenatan... siang tu pi jalan2 tak hengat dunia... hehe

-Sara- said...

salwa,

ehehe..sara pn siang tu berjln xhengat tp sukelah tgk muke 'macho' dr.sheikh tuu..khusyuk tgk smpai lupe jap laki kt sebelah..hahaha :P

puan nur elif said...

amboi..puan sara ni...
suka tgk muka bini dia...mcm jenis selambe je..

-Sara- said...

elif,

ehehe..yelah sme cntik sme padan gtu! :)