Tuesday, March 13, 2012

wordless wednesday

hye, assalamualaikum! :)


pindah rumah


nursery baru



cik suami keje kat tempat baru
*sekali dapat offer 2 tempat yg dua2 best secara serentak..pening gaklah nk decide yg mana 1*

our 5th anniversary :)



mak dah selamat mengerjakan umrah..ahad ni blk msia..tak sabar nak jumpa mak!

aqif kene chicken-pox! cian anak ibu :(




dats wat was happened in my life on March.. semuanya secara serentak! mana tak terbengkalai blog aku ni... aku plak dengan sekuat hati menempuhinya..alhamdulillah semuanya dipermudahkan Allah.. syukur :)




**aku plak harini baru nampak muka kat opis..lama cutii..malasnya nak keje tuhan jelah tahu!!**


6 comments:

Hanis Azla said...

wah.. mcm 2 yg dah selamat berlaku yer sara.. Alhamdulillah..

Kakzakie said...

Harap-harap semuanya boleh berjalan dgn lancar. Cuma chicken-pox tu alahai jangan jangkit kat adik sudahlah... takut juga sara.

Mak balik mesti wajahnya bercahaya. Suka lihat org baru balik dari Mekah...

dakcik said...

patutla lame xdek..alhamdulilah walau byk rintangan tp dpt tempuhi dgn baik..=)

mamyharraz said...

patutlah lama sara menghilang..tercari-cari jugak manalah sara nih ;)

apapun akk doakan semua baik2 belaka dan ank bujang cepat pulih seperti biasa.

dan;

sara bolehlah berblog semula :D

syariza09 said...

ooooooooooo patutla lama menyepi. tahniah sbb rezeki baru rumah & of coz la gajipon bertmbah gak.

anak kena campak ni mesti meragam, alhamdulillah sara dpt tempuh yer & hepi anniversary ke 5...bahagia hingga ank cucu

~~zaa~~ said...

ok, nect house warming umah sara! :D yeayyyyy!!!!