Tuesday, May 25, 2010

~~jeritan batinku

salam.

penah x ade satu2 mase korang rase booooooriinnnnggggg sgt3..??  itu yg aku hadapi sekarang nii!  xtau ape nk buat..nk buat kje sume kje dh siap...ape nk buat..?? lyn fb..?? dh terlebeh lyn sgt dh..blog walking jgn ckplaa..bkn takat walking...dh running2 tau :P  aku xpenah share mslh aku kt opis ngn korg kn..bkn ape sbb aku xnk pk bende hal2 cmtu..bende2 yg 'xsyiok' nii lg kte story lg menyakitkn hati kte kn..tambahkan tnsyen adelaa..aku ni xdela mslh pe sgt kt opis nii..everything around me at my office ni agak oklaa..melayan kerenah boss yg lebih byk 'bercuti' dr bekerja..melayan kerenah staff2 yg sume bende dtg tnye kt aku cm aku ni kaunter pertanyaan...!  n 1 things here aku xde kwn yg btol2 sekepale ngn aku..dlu ade tp dh berpindah...yg ade just kwn g tapau mknn kt kantin n suke2..borak2..tu jee...real frenship xde..  :(

slalu sgt aku blk umh story tu ini kt hubby..lucky my hubby mmg give his shoulder 2 me..n dgr jee sume luahan or story aku..ape2 aku xpuas hati mmg i'll share wit him [ thnx syg ;) ]

so ble time2 cmnilaa mule teringat zmn muda2 dlu..ngn gediks n time practical kt PD dlu...ooh mmg besh sgt3 mse practical sane..all people so niceee n sekepale!  'abg2' kt sane baeeeeeekkkkk!  wah abg2..??? ahahhaha...yela mne xbaeknyee..mse kte praktikal lu kn kene bln puase..tiap2 ptg ade jee 'abg2' yg akn dtg hantar juadah buke puase..sweet2 gtu jee dr bwh umh..trus aku g trun ambik tgu azan pulun rmai2 ngn Intan ( IntanMan ) n akak2 umah sewa..wahh so heaven! hari2 mkn free..kul 5 'abg' A hantar..kul 6 'abg' B plak dtg hantar..ahahahah..mmg bgos tol la dorg ni melayan aku bagaikan princessss ( princes la sgtttt :P ) missed da momento very much!


notakaki : mase tu nyaris2 ter'scandal' ngn laki n tunang org ( siap bini dea call aku lg..gle cuak mse tuu )..but dh d lupekn..name pn zmn mude..nakal2 kn :D

1 comment:

Anonymous said...

Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.