Sunday, May 9, 2010

~~mothers day :)

salam.

semlm sume org sambut Hari Ibu kn..??yg ade ibu aku harap kite hargailah sementara die ade d dunie nii..jasa dn pengorbanan mereka sgtlah besar dr mengandung,melahir dan membesarkan kite...aku sndri yg bergelar seorg ibu pun sudah merasai ssh payah pahit jerih dlm membesarkan anak aku..so utk mak :


"terima kasih kerana melahirkn diri ini d dunie nii..segala pengorbanan dan jasamu tidak kn ku terbalas walau dgn ribuan wang ringgit krn sebesar zarah pengorbanan mu amatlah bermakna buat kami adikberadik..wlupon kami tidak d limpahi kemewahan dan kesenangan namun kami bahagia dilimpahi dgn  kasih syg dan ilmu dunia akhirat dr mak...
i luv u soooooo muchhhh"




n aku seorg wanita yg bergelar ibu akn tetap teruskan hidup ini dalam menggalas tanggungjawab dan mencari rezeki dalam menjga,mendidik dan membesarkn anak dan anak2 yg bakal aku lahirkn d dunie ini kelak..doakan kebahagiaan aku ;)






notakaki : due2 gmbr tu once upon a time laa :D


2 comments:

Ezzah said...

slmt hr ibu! :)

-Sara- said...

thnx cyg!same 2 u 2 ;)