Thursday, May 6, 2010

~~sane sini ADAMAYA



salam sume.

Adamaya..yes aku tau sume layan citer ni knn..sebab kecomelan Lisa Surihani,kehenseman Sein n yg pastinye keletah c kecil adik Mia Sara tu menarik perhatian kite utk lyn drama nii knn..n xterkecuali akuuu :D kt fb..blog sume duk potpetpotpet psl Adamaya niii..mmg  x d nafikn drama nii mmg beshh..yg pentinggnyee my laki adelah peminat setia drama ini hokeeyy..! dr 1st episod lgi aku tgk dea dh melekat depan tv layan ini drama...hohoho... :P

well bg aku jln ceritanye mmg berkisar kehidupan n fenomena skrg nii..seorg wanita bergelar isteri n ibu tp masih ade hubungan sulit ngn jantan laen...kenape msti jd cmtuu..? tepuk dada tanye selera..aku pon bknnye motivator bertauliah nk berceramah pasal hal nii sbb aku pon ade sorg kwn yg hadapi situasi yg same mcm Maya dalam adamaya nii..hmm rse xperlu aku sebot kt cni name dea sbb u all pon xknal :D ..

bile dea story sume kt aku..aku rse bende tu mmg xmustahil berlaku sbb org yg penah kite suke penah kte syg kejar n muncol balik dlm hidup kite..walau cmne pon perasaan tuu msti sikit terusik knn..?? wlopon msing2 bahagie ngn rumahtangge masing2..ble aku tnye dea bhgie x ngn keluarga dea..dea ckp die bahagia..then ble aku tnye lelaki tu bhgie x ngn fmily dea..pon same dea jwb bahagie..bile fikir2 mmg no point utk adakn skandal kn..tp dgn teknologi harini..ym, fb etc mmg memudahkan gejala2 ni berlaku kn..?  skrg dorg ber'skandal' d alamaya sahaja..tp lelaki tu ckp sanggup dtg kl utk jmpe dea 1 hri nntii..kesnyee dorg ni sme2 suke satu mse dulu..tp xpenah luahkn antara 1 sme laen tp mmg rapat as abg n adek..sbb lelaki tu dh bertunang mse tu..( dh bertunang tp still nk jatuh hati ngn pompuan laen..?? ) so ble berjumpa d alamaya msing2 luahkn isi hati lame dlu yg xpenah dorg ckp mse dorg bsame dlu..kwn aku ckp dea xsangke hmpir 6thn lelaki tu boleh contact dea..hmmm..so sape nk d salahkn..?

ape yg boleh aku ckp kt kwn aku ni supaya jgn involve ngn skandal ni sumee..?? sbb dea ckp perasaan dea skrg ni mcm perasaan org yg bru bercinta..perlu kee..??  u all rse cmne..??



notakaki : maksud aku segelintir wanitalaa..bkn semue..tp aku mmg slalu sgt dgr cte mcmnii..xkirelaa..org d kalangan aku..lam paper..lam magazine..radio..tv..banyak kn..? hmmm


No comments: