Thursday, September 15, 2011

macam biasalah........ aktiviti wajib

hye, assalamualaikum :)


kelewatan kebeginian kebaruan kesempatan keuntukan kejengukan keblogan............


pahamm keee?? hahaha.. okey kite berbalik kepada kejadian asal lah.. kepada manusia normal.. sekarang jam dah dekat kul 4 baru leh hadap blog dengan sepenuh jiwa raga.. meeting dari pagi dah sekerat harii mengalahkan PM.. marah Pak Jib dengar aku cakap gini kan.. Pak Jib meeting sampai tengah malam pon takde kisah.. bisinglah kau sara! hikkk :D


eh, jangan tanya aku mana lagi cerita suka duka raya.. dah 1 entry hak yang aritu jela... takde continue dah weh.. sebab gambor takdok.. mood bergambor ilang sebab syaqir tak pernah nak duduk dediam sopan santun masa nak ambik gambar tu.. baby dalam perot jee semangat nak bergambor sebab dengan kuat dan semangatnya duk berjoget2, breakdance dalam perot ibu dia hingga kegelian yg amat.. nasib baik ibu dia tak melompat sebab kegelian..haha! *mood sengal datang*


malas dah taip banyak-banyak, nanti lagi merapu-rapu jadinya.. aku pon tak tahu nape aku jadi merapu gini.. sebab esok nak cuti kott.. yeeehaaaa! cutii lagii! yabedaa bedoo! masuk keje baru bape hari kecoh nak cuti lagi kan! :D


macam biasa, bila balik ke kampung halaman, acara wajib haruslah ke pantai berhampiran menghirup udara segar dan mencuci mata di pantai.. sambil menikmati angin sepoi-sepoi bahasa di sana.. oh! indahnya bumi ciptaan tuhan ni kan :)


jum jamu mata tengok aksi syaqir dan cousins dia bermain-main di kaki air cuma.. awal-awal dah cakap kat budak-budak tu jangan nak menggatal berendam dalam air sebab tak bawak baju.. kalau tak aku tinggal je dorg kat pantai tu.. nanti esok datang lagi kalau rasa nak mandi.. melompat-lompat budak-budak tu bila kata datang lagi untuk mandi manda.. lastnya haram tak pegi dah esoknya tu.. haha



sesampai jee sebelum cecah kaki ke gigi air, posing lu..


nikmati pemandangan lu sebelum cecah kaki di gigi air tu..


okeh, kaki dah cecah ke gigi air laut.. betol ke gigi airr? :D


main lagiii..


'budak bandar' ni antara yg terover lah, yg lain2 tu tak heran sangat ponn..


over lagiiii


orang tulis, die pon sebok tulis gak..


tah ape dicontengnya..


sempat pandang kamera ibu :)


tangan pon nak merasa gak air laut tu..


pastu main ramas-ramas pasir lak..


sungguh2 dia main pasir, kat kl mane jumpe kann..


konon nak wat istana pasir lah tu? :P


tak puas gi rendam kaki kat gigi air lagii..


tulis apa tu sayang?


sebelom balik, posing gak dulu.. cik suami paksa sorang-sorang kene wat peace gak..haha.. syaqir ngah setting tangan ibu dah snap :D





** esok cuti apa aktiviti korang? mesti banyak acara menambahkan lemak-lemak kan? maklumlah openhouse sana sini..hehe **

18 comments:

syariza09 said...

sian2 budak2 tu, x tercapai hajat nk mandi.
eh naper syaqir napak mcm gegirl...hihihi


esk ari menternak lemak d umah kwn2

mamyharraz said...

bestnya ambik angin lautt :D

mmg best cuti deretttt sampai ahad wehoo :))

RynaHakimi said...

Pantai mane tu sara?? cantik viewnya.. Kite dulu mase duk marang suka lepak kat pantai..esp pantai kelulut sambil makan steam bot..hhehe..tganu memang best ;)

mama tims said...

wahh best tur..pantai mane nih sara..syoknye mandi air laut,lama btul tak mandi air laut..

~izan~ said...

wah beraya di tepi laut,seronok! sama mcm kami jugak hehe..cuma asben je tengah laut huhu

cantik la tempat ni sara..pntai dia landai..

Hanis Azla said...

seronok betul shaqir and cousinnya.. klu dpt berendam sure lagi havoc kan..

axie said...

samalah kita, aktiviti wajib..pastu makan kepok lekor kat kedai tepi pantai

~SHiLA~ said...

ni pantai yg dkt chalet kitorg tido dulu ek.ke lain.byk beno pantainye pn kt sane.haha

wahida said...

wow...bestnya angin laut....lama tak pegi laut...


salam kenal, terus follow sini..

-Sara- said...

syariza09,

gegirl? mane ade! awak ni memang tau! ehehe..emo laks! :P

-Sara- said...

mamyharraz,

duk kl mane jumpe pantai kan? :)

-Sara- said...

rynahakimi,

ni pantai bukit keluang kat besut..kg asben sara..mmg cntik pon..

oo ryna penah duk marang ke dulu? :)

-Sara- said...

mama tims,

pantai bukit keluang, besut..mmg cntik pon :)

-Sara- said...

izan,

aah.. cantik kan izan :)

-Sara- said...

hanis azla,

tula pasal kak hanis..budak2 ni klo jumpa laut mmg tak ingat nak balik la :)

-Sara- said...

axie,

ehehe..mmg terbaik kan! :)

-Sara- said...

shila,

xla.. ni pantai kat besut kat umah yus..yg tu pantai batu burok ;))

-Sara- said...

wahida,

tq kak wahida :)