Monday, April 4, 2011

kalau harini menangis, esok akan datang bahagia tak?

hye, assalamualaikum.

orang suka tengok kita jatuh
suka tengok kita teraniaya
suka tengok kita menjadi mangsa keadaan

bila dalam situasi begitu, secekal macamanapon hati kita
akhirnya jatuh juga air mata ni
terutamanya hati seorang perempuan yang lemah macam aku
dalam keadaan yang 'begini' hati aku sangat2 cepat terusik

ya Allah, Kau cekalkanlah aku
Kau berilah aku secebis kekuatan dengan sedikit kesabaran
kerana bila aku menangis sekuat-kuatnya harini, akan datangkah kebahagiaan itu pada aku akhirnya?


aku sentiasa mengharapkan semua ini berakhir dengan kegembiraan dan kebahagiaan




**mode : sedih, sebak**




signsara

24 comments:

Madamme Anne said...

same to me...

p/S; bleh emailkan borang pertukaran x.. :)

MiSz eiN said...

nape niey sara?
sedey je bunyiknye...
sape yang menyakitkan ati sara tue?
meh ein kasi dia sejibik!

sabar yea sara...
be strong tau
Allah sentiasa mendengar rintihan hati hamba-Nya
semoga diberi kemudahan dalam ape jua urusan
dan semoga kebahagian akan selalu jd milik kamu

dakcik said...

lor..nape sara?? sara sedih ain lg sedih..sob sob..

hope kite kuat eh ! :)

axie said...

nape ni sara?
bukak belog sara, sara tgh nanges plak..

Ezzah said...

naper ni yanggggg oii..
sabar banyak2 and banyak kan berdoa kepada Allah S.W.T
:)

~SHiLA~ said...

lar..patot ler xupdet dr pg..upenye tgh sedey

eh gmbo mate ko ke tu..hehe

siti said...

aa sape yg menwatkan sara nanges kuat2 neh ;;)

Hanis Azla said...

sabar yer sara.. semoga kesedihan itu cepat berlalu dan berganti dgn kebahagian..

RynaHakimi said...

Salam sara..

Apa yang sara alami, sy pernah rasa..Waktu kita jatuh, teman2 bertepuk tangan..Depan kita pijak semut pun tak mati..Tapi hakikatnya, mereka memang tak suka tgk kita senang..

Tapi tak seme sahabat begitu..Cuma kena pandai pilih kwn la..Sabar ye sara..Setiap perkara yang berlaku ade hikmahNYa..Walaupun sukar untuk diterima..Hanya waktu yang menentukan..

Jangan bersedih lg ye..La Tahzan =)

-Sara- said...

madamme anne,

N pon same? hop kite kuat!

p/s : sara xde borang tu N.. cube N tgk kat web jpa, rasenye ade..

-Sara- said...

misz ein,

biaselah klo bkn angkara sesame manusia nii..

sara slalu doa pd Dia.. smpai teresak2 kt bilik solat opis tadii..

*cengeng sgt besan awk ni :P

-Sara- said...

dakcik,

sikit jeela ain, xnklah sedeh same :D

yes! hop kite kuat! :)

-Sara- said...

azie,

ade manusia yg sakitkn hati ni azie... :(

-Sara- said...

ezzah,

insyaAllah..tq syg! :)

-Sara- said...

shila,

yelah sedeh ngat smpai teresak2! :-"

aah mate akulahh!*gedebush*

-Sara- said...

siti,

bkn ct yg menwatkn sara sedeh, jgn risau ;;)

-Sara- said...

hanis azla,

thnx much k hanis..amin..

-Sara- said...

rynahakimi,

awk.. thnx much 4 da words..nsb baik manusia yg sakitkn hati sara ni bkn di kalangan sahabat sara.. tq awk :)

RynaHakimi said...

hope sara dah senyum skang..smileeee..ehee =)

-Sara- said...

rynahakimi,

alhamdulillah, semangt lepas dpt komen2 dr korang sume, tq rina :)

dianizan said...

xmo la sedih2..klu kita sedih byk2 nti dia suke kemenangan..

-Sara- said...

dianizan,

semalam sedehnya..harini kurang sket ina.. :)

syariza09 said...

wehhh, naper ni? usah dlayan org yg berniat jahat tu.

-Sara- said...

syariza,

camane tak layan kalau kite mmg bekerja ngan die? sobsss :(