Wednesday, April 20, 2011

ya, saya kini hamil empat bulan

hye, assalamualaikum! :)


dia ni haa yang hamil 4 bulan..bukan akulah..aku baru 2 bulan :P


itu yang aku baca kat paper utusan harini, yang nak bace, sila klik sini..
baru kawin sebulan yang lalu, tapi dengan bangganya memberitahu para media bahawa beliau sudah pon hamil 4 bulan.. errmm apa nak jadilah ngan dorang ni kan.. bukan ke terserlah berlaku perzinaan dan maksiat sebelum kahwin? nilah dikatakan atas nama je islam, tapi cara hidup bebas macam orang tak beragama.. bila negara dilanda musibah, bencana alam barulah nak insaf..

same-sama kita renungkan..semoga kita dapat jauhi diri kita drp maksiat


(^_^)





signsara

20 comments:

DKosongLapan said...

ni musti ceghite si KD ni kan??? entah leee.....mengaku pulak tu....udah takde ghase malu dah ....

P/S: cik sara...keje syaghikat telebisyen takpe......hehehe

~SHiLA~ said...

mcm bangge je kn siap ngaku..lam metro kot kate patot kene rejam..heheh

dakcik said...

teruk kan? kalo kat mesia nie dah lame kene dah! eee..atas nama jek islam..tp???

~izan~ said...

mcm2 kan...kat sana,kawen tak convert pun mcm dah biasa bg mereka...hmmm

RynaHakimi said...

holoh3..mongoknyee KD nih..bangga hamil luar nikah..haihhh..ape nak jadik la

axie said...

memula ingat sara..
pastu duk pk jgk bkn ke sara baru isytihar dia peknen..wak gempak jek tau :)

maya amir said...

lamenye tak jenguk blog sara.. dtg sini kejap..sori lame tak dtg sini..

KD bangga sgt dgn ape yg die buat.. nilaa dunia akhir zaman:(

-Sara- said...

dkosonglapan,

dengan bangganya dia mengaku kan..ish3..

p/s : saya cume mencari rezeki disini, sy tak bersalah..hehehe

-Sara- said...

shila,

klo dh cmtu ropenye..mmg patot pon kene rejam!

-Sara- said...

dakcik,

ermm klo kat mesia tak selamat dah tuu..dh lame kne pulau!

-Sara- said...

izan,

betolla izan..dorg tak ambk berat lgsg hal2 agama ni kan..nauzubillah..

-Sara- said...

ryna hakimi,

tau xpe..org lagi mau tutup..die seronok bgtau die berzina! huhu..

-Sara- said...

axie,

ehehe..lain kali kne klik bace tau, jgn bace tajuk jee..hehe :P

-Sara- said...

maya amir,

its ok kak maya..sara tau keadaan kak maya pon pon x ok lagi kan..kak maya kne byk2 rest yee :)

yelah kak, dunia akhir zama..umat islam bangga lakukan maksiat!

AiEn 85 said...

haaa...sara ni, dah bleh jadik artis la..kita pun hmpir percaya sarah preggy 4 bln..lps baca entry sara...oh, bkn upernya..haha..anyway..congrat ya.. for the second baby..klu pompuan..dah sepasang dah..hihi, semoga sihat u both..:-)

syariza09 said...

hal ni semalam dh jd bahan gosip org2 lelaki kt opis ni

-Sara- said...

aien85,

ahaha, lain kali bace betol2 yee..tq ain :)

mmg hrp yg ni girl pon..hehe

-Sara- said...

syariza09,

yeke? uhuhu..samelah kt opis i pon..bos i lak yg bising..haha

dianizan said...

dunia akhir zaman...takuttttt

-Sara- said...

dianizan,

setuju!