Tuesday, April 5, 2011

rumah kaca katanya

hye, assalamualaikummmm! :)

hari ahad aritu keluar pegi wangsa walk
ramainya manusia, parking pon penuh
aku nak carik kasut, tapi sane tak banyak choice kan

masuk fos, carik baju syaqir 3 4 pasang
pastu terus bergerak keluar, kitorang g JJ Au2 setiawangsa
last day dah salenye haritu..huhu






eh, sebelum kua, sempatlah layan budak nii naik kete gerak2 nii..
huh! wajiblah naik kalau dah nampak mende alah tu  ^_^


sampai jee kat JJ ramai jugak manusia, aiissyy
yelah wiken kan.. sumelah pakat outing
dalam pale aku ni terus nak tuju kat atas jee, nak cari kasut tak jumpe2 lagi
'wajib' gak kena cari kasut tu tau! :D



tapi dah nampak mende alah ni plak.. inilah rupe die rumah kaca dak2 af trainin tuu..

mase ni budak2 tu baru keluar.. yo yo jelah dorang ni kan.. rumah kaca bagai..
lebih open katanya..ermm cam takk selese jee budak2 tu duk dlm tu, segenap ceruk habis sume nampak.. jgn 'plastik' sudah la kan..hehe

haa tu dorang kat lam tu ngan adlin..

tempat ni memang untuk trainin jee.. dining room takde lak..slalu af sblum ni skali ngn dining room kan..boleh tengok peel perangai sorg2 mase mentekedarah tuu... haha


google

**bercakap hal AF ni biase2 jelah, penuh ngan drama..dh boleh teka dr awal lagi, plus hos kalini Pak Nil kan.. yang paling best AF kalini pengetua diela, Amy Search kottt! uuhh, i likeeeee! :D**




signsara

20 comments:

~izan~ said...

uishh..mmg tak selesa dan mencabar la yer kali ni..kira mencari kelainan la tu ek..mujur toilet pun tak kaca hehe.

sama mcm anak2 izan gak,jumpa benda alah gitu,mesti nak g derma duit ehhehe...

Hanis Azla said...

ohh.. gitu ke rupa rmh kaca tu.. mmg lain dr yg biasalha tu..

wow.. cantik arr mata dia.. kena aje dgn shawl tu..

MiSz eiN said...

i pon very the likeeeeee amy search!
:)

♥♥ KhamS ♥♥ said...

cantek sgt sara pakai shawl cam2.. i xreti la nak pakai cam2.. heheee..

i pon like amy search!
(:

♥ manje ♥ said...

kita pon minat amy search... af tak minat hehe ~

~SHiLA~ said...

pasneh sume pakat nk copin kt jj tu sbb leh tgk dak² af..haha

axie said...

wah sara dah siap tgk live rumah kaca af..

cik hani said...

cantek tudung...

style hana tajima ke cyg?????

-Sara- said...

izan,

aah izan.. mmg xselese la kott.. dh tentu kt shopping complex seramai2 manusia dtg tgk kan..

tau xpe! xpsl2 derma ke situ kan! hihi :P

-Sara- said...

hanis azla,

aah kak hanis, mmg lain dn luar biase drp sblum2 nii..hehe

boleh2! sara suke nk ajar touch-up2 kat org nih! hehe

-Sara- said...

misz ein,

haji rockkkkkkk bebeh! ooo.. i likee! :)

-Sara- said...

khams,

tq, sara main lilit je tu che khams! :D

amy tetap bestttt! :)

-Sara- said...

manje,

aah la manje, x excited tgk dak2 af tu tp excited nk tgk amyyyy! haha

-Sara- said...

shila,

aku g sane xnk tgk dak2 af, nk tgk amy! :-"

-Sara- said...

azie,

aah kebetolan azie :)

-Sara- said...

cik hani,

ni hana tajimok namenye! haha :P

Cik Ezy said...

rase mcm xbest je diari dlm rumah kaca tu..
ntah pape.. huu

syariza09 said...

rumah kaca tu leh pecah tak, apa kata kita terjah masuk ke sana, tak pon kita bakor jerrr (pinjam dialog Kak Limah jap)

-Sara- said...

cik ezy,

tulah..cm kureng tp ade amy tu yg bestt! hehe

-Sara- said...

syariza,

ahahaha, kite bako ajee! :P