Monday, July 23, 2012

jangan tayang pic food tau :D

hye, assalamualaikum! :)


alhamdulillah, harini dah 3 ramadan, means lagi plus minus *lebihkurang* 27 hari lagi nak raya! yayy yayy raya! (??)  baru 3 hari pose dah tergedik-gedik jerit nak dekat raya... perangai sungguh tak mumayyiss!!



eh korang, kalau bulan-bulan puasa camni kan seronok masing-masing duk mengepost entry juadah berbuka puasa kan.. masing-masing duk berlumbalah duk menayang gambar hasil masakan mereka, hasil rembatan di param mereka...  aissyyy sungguh menguji kesabaran dan keimanan aku yang senipis kulit bawang ni! sungguh! tak tipu!




pleaselah korang, dah masak tu, masak ah.. takyah tayang-tayang kat belog boleh?? *dengan gaya samseng*... pastu kawan-kawan datang tengok mulalah meleleh air lior... tengok gambar je apa ada hal kan?  kalau takat hak yang masak biasa-biasa tu okey lagilah boleh terima lagilah, sendiri pon boleh masak kan... ini yang masak luar biasa tu.. ohh mulalah berangan tak sudah *sambil joget angan tak sudah jayjay* yelah, nak buat sendiri takotnya tak seindah rupa, sesedap rasa camtu kan... kempunannnnnnn jelah sampai sudah :D



setakat dah 2 hari pose aku belom jejak ke param lagi... harini tak tahu lagi nak masak ke nak rembat kat param kee.. tengok dulu camane.. kalau agak-agak sampai umah dah pukul berapa tu, sipi-sipi nak azan tu.. memang rembat kat param jelah..



ini juadah hari 1st pose..gambar cilok fb adik aku.. sorryy.. cakap kat orang..sendiri nak tempek-tempek gak! huahuahua... lariikkkkkkkkkkkk! :D




12 comments:

Bazilah (^0^) said...

saja jer sara nih nk goda keimanan puasa org hahaha

cik hani said...

Weekend je msk..weekday bli kt bazar je.

ieda said...

kkekeke bila tiba time pose .. memang ramai duk tayang juadah
jgn tayang beso2 udah ler kan ekke
kadang2 ok je sbb bagi idea nak masak ape kan dik ;)

kena kuat ekeke ;))

Miz Fieza said...

huhuhu............ kan kan nak2 bulan puasa nie tgk semua makanan semua nk hahaha

wahida said...

cis...ko gigih ckp org kan, ko pun tayang jugak...haha....

sekarang aku dah terliur, nak buat mcm mana ni?

Kakzakie said...

Apa susah sara sekarang bazar apa je makanan terlintas boleh katakan ada. Beli je macam kakak nie:)

nashina rika said...

sinnggahhhh cini bace enrty & follow.


http://hellonashina.blogspot.com/

Mama Hanim said...

Blom masak lg stakat ni, pasar ramadhan pun blom terjah.. Layan kfc n mcd je dulu 4 hari ni..huhu..

maya amir said...

tidakkkkkkk...kuih tako tu kegemaran akak.. *tarik rambut* lagik tak mumaiyiz kan..hahahah

Liza @ Adzriel AB said...

ha..ha.. menggoda ni. jgn leleh air liur lak.

efa nur said...

tergodaa....aargghh..hahaha :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

belum sempat nk wat kuih tako lg..nyum2 sedapnye