Tuesday, July 17, 2012

wordless wednesday

hye, assalamualaikum! :)












dinner malam tadi.. masak campak-campak jee pon.. *ceh, stetment nak gempak saje*
alhamdulillah kenyang kami sekeluarga :)






**eh ada yang pose ke harini?? jangan marah no tengok gambor2 tu :P**







10 comments:

mamyharraz said...

waalaikummussalam :)

yg tak posa ni pun tergugat iman dik oiii tgk menu marveles cenggitu T__T

~SHiLA~ said...

ok aku la tu yg pose tu.k nk dkt bln pose,br la nk abeh ganti pose.haha

Hanis Azla said...

wah.. main campak2 pun siap 3 lauk.. klu akak masak main campak2 mcm tu cuma mampu buat nasi goreng ajelah.. he..he..

Bazilah (^0^) said...

kalau bulan puasa tgk bali entry nih, kompem terliur nih hehehe

Kakzakie said...

Kakak tak puasa minggu ini. Rehat penuh hihi.. next week dah puasa.

Campak-campak pun sedap Sara:)

diana said...

teringat masa sekolah dulu mak selalu masak kuah udang tu.seminggu 3,4 kali .balik sekolah je dalam bas lagi dah terbayang2 apa mak masak..hahaha

nik rosmawati said...

semua feveret ni t..huhu
sedapnya

Liza @ Adzriel AB said...

adeh... makan panas2 ikan goreng, masak lemak, sayur memang rasa nak bertambah je nasi tu. menu lengkap ni sara.

syariza09 said...

auww!!!tertarik ngan udang msk lemak

wahida said...

aku pulak tgh marathon nak upload gambar makan2 dlm blog aku sebelum puasa ni...ramai betul sound aku jgn upload gambar makanan bila puasa nnt...hahaha...