Sunday, December 19, 2010

like abah like anaknya

salam sume! :)

eh dh mkn lum korg ni? dh kul 3 ni, jgn lupe mkn tghri yee
sehari msti mkn antara 4 - 6 kali, tp dlm kuantiti yg sedikit yee
apehal mood aku cm dietition plak harini? blur! :D
tp aku xtrun mkn pn harini, bkn ikat perot sbb frust psal 'hal tu' lah
tp sbb xde kwn lah nk trun mkn, kesian aku kn? :P
opismate sume cutilaa.. tgal keseorangan dlm kesejukan nii, hukhuk (=,=)

eh smlm mse pegi ikano, biaselah klo bawak anak ni
msti kne kasi umpan kn
lagi2 jap2 lalu kt kedai toys, kiosk menan tu, menan nii
tp smlm syaqir gudboy, die xharuk ngarut2
tgh2 mak pak die keliling tawaf dr ikano ke the curve nah ko! :P
smpai anak kehausan kelaparan xsedor sbb mase tu misi mencari xkesampaian lagi! :D
sedar2 syaqir ckp "nak air, nk eskem" smbil buat gaye jilat tgn konon2 jilat eskremlah
laa ciannyeee anak aku, trus blikn eskrem new zealand natural, 2 flavours rm11.90


mase duk tgh2 pilih nk flavours ape seller eskrem ni 'donut' a.k.a cik pon :D
kemain lagi menegur "laa sebijik la muke ayah die, xde muke awaklah" sambil tersengih
husbnd pn tersengih2, aku plak jwb "haah mmg pn, drp kecit mmg muke bapak die..hehe"
dh siap eskrem tu tgh nk bayar syaqir gelojoh cepat2 tunjuk eskrem kt abah die suh ambikkn
yg c donut tu pon " ala comel, eei gelojoh, xsabar2 mcm bapak die" sambil sengih2
aku n husbnd "erkkk" (T_T), ahahahaha!
sempat plak c donut 2eko org tu interviu ktorg, mcm2 d tanya plak

*utk part c donut punye dialog sila bace gaye donut berckp, lemah lembut* :D

c donut 1 : mak die nmpk mude lagi, anak dh bape thn tu?

aku : 3thn

c donut 2 : ooh, mesti kawen mude kn?

aku : haah

c donut 1 : sekarang awk umo berape?

aku : 25

c donut 2 : ooh patutlaa, kawen mude, eii bestnyee, cik abg tu berape umo?

aku : 30 dah

c donut 2 : ooh mude lagilah, awk sume adik2 saye tau, saye 34 dh

aku : oyekee..ehehe ( dlm hati aku xtanye pn :P )


ehehehe, tp dorg ni klo kne gayenye mmg seronok bersembang n xsombong kn?
bile teringat nk tergelak plak :)
tp tulah sememangnye sejak azali lagilah pegi mane2 pn mmg summmee ckp syaqir ni muke bapak die
yes! i admit! sejak keluar dr perot hari 1st aku tgk syaqir mmg dh nmpk muke husband
org lain yg xkenal ktorg pn leh ckp cmtu, usahkan sedara mara ktorg
sikit pn xde muke aku kate dorg, ishh melampau tau! :D


tengok pic ni mmg nmpak dah muke bapak die! :D


xpee, ade rezeki esok tgulah sejibik muke aku plak! bleh? hehehe :P
xkesahlah mane2 ikot muke sape pon, yg penting aku nk anak2 aku sihat dn sempurna
tu lebih penting kn? :)

*selingan*

saje nk tepek pic ni leh x?
sbb syaqir suke nk ambk gmbr muke rapat2 cmni
klo xlayan die tarik2 muke ktorg (T_T)


**psstt : hujan lebat kt luar, arghhhhh..aku kelaparannn! :P

10 comments:

bunga_ros said...

cian sara lapor.. xde ke sekut2 kat opis tu.. wat la air milo ke ape ke.. kang perut kosong sgt msuk angin plak.. Kt PJ pun gelap jer..

axie said...

kejap jek besor..
dulu baby =)

-Sara- said...

rose,

ehehe..stok ade mcm2 kt opis ni, tgu sara ngap je jap lagi! hehe :P

-Sara- said...

azie,

yelah azie, pejam celik lg bape hari je 3thn la syaqir :)

~SHiLA~ said...

sian mbe aku..
xpe pasneh muke ko sebijik lak!

-Sara- said...

shila,

haha..ko kne bg petua kt aku! petua jee tau, demo xyah r!haha!

♥ manje ♥ said...

org kata kalo ank lelaki ikut muka ibu, sejuk... betul eik? ~

-Sara- said...

manje,

haah klo lelaki ikot ibu sejuk, tp ni syaqir ikot bapaknye, mmg panas la kot..hehe :D

syariza09 said...

hahaha..gelak besau bila baca dialog tu sambil wat gaya donut! seyes mmg gelak besau tau!

pssttt...agaknya 'donut' tu terpikat ngan che abe awak kot...ngeee

-Sara- said...

syariza,

ahahha..tau xpe wak!

itulah, lain macammmmm je plak donut nih! aisyy! :P