Wednesday, December 15, 2010

syukur!

salam sume! :)

2946713054_01fd819c9e
google


harini aku rase happyyyyyyyyy sangat! sangat2 ok!
sebabnyee syaqir dh sembuh n pulih spt sediakala! :)
means, he is back to normal! alhamdulillah ya Allah!
kau kabulkan jugak doaku buat anak kesygn aku, tq ya Allah (^_^)

eh btolllllllll..! series rase lega sangat2!
and to korang yg xputus2 bg suppot n doa kt syaqir tqvm! :)
semalam ambk die dr taska trus bawak pegi makan
makan kt kedai bawah umah tu je pon
mase ambk kt taska tu pon mulot die dh stat pot-pet-pot-pet
eh, nmpk dh mcm biase, xmcm sblum2 ni yg muke monyot n diam jee
aku tanye pengasuh die ckp mkn mnum okey, main ngn kawan2 pn ok :)

mase makan tu kemain lagi mulot die duk bercerita itu ini
alah, pot-pet-pot-pet cm biaselah!
bila tanya die jawab kemain panjang lebar, seronok sgt rase!
rase mcm syaqir yg dulu :)
order nasi goreng cina kt die pn sgt2 berselere makan!
bile mknn smpai pn aku xmakan, sbb duk ralit tgk keletah die tu
husbnd siap ckp "yang, makanlah, duk tgk syaqir je plak"
yelah, rase cm 'dah kenyang' jee plak tgk anak kita dh sihat sepenuhnye (=,=)

tgk, mkn sate pn semangat!
*eiiii, comotnye syg ibu ni! :P


aku bukan ape, risau sbb kalini die demam lame
pastu suhu badan die naik turun, bile naik tinggi sgt2
perangai pn berubah sgt2, lgsung flat badan die
makan mnum lgsg xnak, mmg nmpk susut sket badan die
dlm hati tuhan jelah tahu perasaan bimbang aku
tapi semalam selere die dh dtg! makan sungguh2!
balik umah hadap lagi biskut! dgn  tin biskutnye angkut skali!
heh! over la plak! tp mmg die mkn sungguh2la

ermmm, selere makan dh ade, mulut dh pot-pet-pot-pet
aktif pon dh berbalik cm biase
tidur lambat pn dh berbalik cm biasa (T_T)
mlm td kn game piala suzuki msia vs vietnam kn?
ermm, kt dlm tv bola, yg kt lua ni plak 2 beranak ni pon lwn bola!
smpai berpeluh2 badan 2 beranak tu
aissyy, dorg ni dlm umh sekangkang kera tu pn jadik lawan bola, haahaha
klo ikutkn bapak die tu mls, tp layankn kerenah anak, layann jelaa :D

tunjuk skill..

same naik beraksi cm lam tv :P

*gambar xcun, almaklumlah pakai kamera hp cabok ibu die yg xberkemampuan nii :D


ape2pon, aku sgt bersyukur dgn perkembangan syaqir skrg
alhamdulillah, die dh pulih spt biasa
aku harap die akn terus mmbesar dengan lebih baik dan bijak!
syukur padaMu ya Allah! :)


**psstt : xsabar nk blik umah layan keletah syaqir lagi! :D

14 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Alhamdulillah... dah sihat ye dia...

Memang camtu la kan.. kalau anak sakit risau je rasa...

nak2 kalau biasa dia mulut bising, jadi pendiam memang terasa sunyi sangat la...

-Sara- said...

salwa,

haah risau sgt2 sal.. but ni die dh sht cm biase, alhamdulillah :)

Hanis Azla said...

Lega dah mama yer.. malam tentu dah lena tido juga..

-Sara- said...

kak hanis,

haah kak, syaqir dh sihat btol! alhamdulillah! tdur pn senyum! :P

axie said...

alhamdulilah syukur...
dia demam lama sgt tu yang lambat nak recover balik tu...hehe =)

-Sara- said...

azie,

ermm tulah kn, alhamdulillah, thnx azie! :)

~SHiLA~ said...

sihat da syaqir..
2la kn ank xsht,kite neh risau gilew

-Sara- said...

shila,

haah sihat dh, ibu die leh 'lasak' blk ngn bapak die, klo x, xde mood! wakakaka!!! :))

ummiross said...

Alhamdulillah, dah sihat syaqir

-Sara- said...

ummiros,

alhamdulillah syaqir dh sihat, tq kak :)

Wahida Shukeri said...

bestnye tgok syaqir ni..happy je memanjang...ngn pot per dia lagi tu...kalu balik kg sure dia jadi hero ni...

-Sara- said...

wahida,

ehehe yelah wahida, klo blk kg bdk2lain yg besor pn kalah ngn die, diela jd hero kg! haha :)

syariza09 said...

selamat....legaa, anak dh sihat.
pasni maknye pon back to normal

-Sara- said...

syariza,

iyelah awk! tq! :)