Sunday, January 16, 2011

dh buat tapi xjadi


salam sume! :)

korang ingat lagi tak dulu aku beriaa jee ckp nk buat triffle?
hehh! mase sebelum buat, kepochi 1 dunie ko nk buat triffle kn
alih2 senyapppppp jeee
buat ke idakk cik kak ooiiiiiii??!!

isshhh, korang nii, cubelah tanye elok2 skett
i buat tauuu! licin dikerjakan oleh anak n suami tercinta!
hahaha!!  dh lame dh i buat, tahun lepas!  *ceh baik xyah ckp kn*

xdelahh bukan aku xnk bgtau korg, bkn xnk tempek rupe triffle aku tuu
tapii sebenarnyeee triffle aku rituu xmenjadi lorr :(
rase adee.. okeey mmg sedapp *klo x, xkn habis dikejekn ank laki i*
tapiii rupe die 'kurang cntik' lah yangg ooii

terlebeh lembek plak jelly tuu, xtau napee
padahal aku dh ikot direction kt kotak jelly tuu
sebijik2 aku ikot step by stepnyee, tapi ntahla caner leh terlembek plak jelly tuu

so, xjadilah rupe lapisan2 triffle tuu
triffle ni kn cantik sbb lapisan by lapisannya tuu
ermm, tp husbnd still bg kata2 semangat kt aku lagi
katenye jgn putus asa, 1st time buat biaselah tuu
pasnih kn ade mase lagi, try je lg pasnii
okeey lah sygg! :)

eh, aku suke tgk 1 blog masakan nii, akak ni kn sumee die masak nmpk bestt!
syoknyee klo jdik anak die! hari2 mkn best! hahaha
*anak tau, bkn adik*


google
bila ntah triffle aku nk jd rope cun camni! :P



signsara

10 comments:

~SHiLA~ said...

cpt la wat yg lam pic tuuuu..nmpk sedap banget!t jd,nk resipi..xjd,xmo la..haha

-Sara- said...

shila,

ala, saborlaa..ko nehhh! jd ke xjd suke ati aku r nk bg resipi ke xnak! hahah! :))

bunga_ros said...

yang sara wat mn.. nak tgk..!! tgk gambo ni wat lapo je la.. Nyampah tau..

-Sara- said...

bunga ros,

yg sara buat xjadi secun itu la rose, kn dh ckp rupe 'hancor' malulah nk tempek! haha

ilaSham said...

awak guna lah agar2 serbuk around 10gm(1peket)dlm 5 cawan metrik...once masuk dlm peti ia akan mengeras...selamat mencuba!!!!!!!!!

-Sara- said...

ila cumel,

oyekee.. ermm rasenye dh buat cmtu gak ritu, xpe pasni sy try lg! nyway, thnx ye! :)

syariza09 said...

Sara,
lenkali jadi x jadi ker, lembek ker, bukti mau ada ooooo.....kasi tunjuk arr kalo dh buat...kekekeke...sajer jer kasi Sara panas


tu kiranya bg semangat cara psikologi... (T_T)

-Sara- said...

syariza,

ehehe..sentap jap i tau! :P

trus bersemangat nihh!hehe

dakcik said...

perghhh..nak laaaa!!! =D

-Sara- said...

dakcik,

ape kate ain try buat jgk? hehe :D