Wednesday, January 26, 2011

rajinnyaaa :)


salam korangg! :)

*2nd entry for today :)*

haa tengoklah rajin tak rajinnya budak syaqir nii
aku ngah masak kat dapor, die sebook nak 'tolong' basuh pinggan
bukan tolong, tapi dh sesak aku kt dapor yg tgh masak kt dapor sekangkang kere tu! :D

padahalnya motif sebenar dia adalah nak main air!
bile aku cakap keluar main kt depan cepat2la die jawab
"aqir nak basuh pingganlaa"
(-___-)

tengoklah die sanggup tahan kaki jengket cmtu.
padahalnye sket punye lenguh kot duk jengket2 camtu!
hahaha, sabo jelah syaqir ni

nampak plak kecomotan dapor aku.. ehehe..
eh tapi kn, smpai satu2 mase tu aku geram jgk sebabnya kt belakang die tu dapor gas, klo masak or goreng pape aku risaulah kan, kotnye merecik minyak panas ke apee kee, nauzubillah

bila cm rase serabut jee sbb kite nk memasak, die sebok2 terselit kt ctu aku marahla
bukan tak bagi die tolong tapi yelah cm xsesuai jee, aku jerit kt die suh main kt hall
trus die meraung2 menangis2 smbil duk ulang "aqir nk basuh pinggan"
(T_T)

*selingan*

umur dh 3yrs+ tapi selere minum susu xberkurangan
kuat sgt mnum susu, skali mnum 10oz

rockk bebehh!!!



**psstt : kalo esok anak dare plak sorg g menyebok kt dapo, mak die goyang kaki jelah! haha


signsara

14 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

ni namanya sambil menyelam sambil minum air... sambil tolong ibu dia sambil main air... hehe

sama la ngan Faris, kuat minum susu... Cuma sekarang ni tido malam dah tak minum dah... sebelum tido je minum...

-Sara- said...

lady salwa,

ehehe..itulah, kdg2 geram sbb sebok ngn die kt dapor tu! :D

haah syaqir pn sblum tdo je, tgh2 tdo xde terjage mntk mnum :)

DKosongLapan said...

uiiiii...ghajin sunggoh le nolong ibu die ye..... kekeke..same le dengan anak awok...ade je akei nak main ayo

-Sara- said...

dkosonglapan,

ehehe..rajin ade makne! :P

MiSz eiN said...

memang rajin future SIL i nie.hehe

-Sara- said...

einn,

haa, ringan tulang tau! MIL die esok2 goyang kaki jeelah! haha

syariza09 said...

lenkali bg jer dia span, at list, habis gak pinggan mangkuk tu dia cuci. tapi kan, konpem la dia sronok main buih2 sabun lak

* sib baik la sinki kt rumah ai tinggi*

♥ manje ♥ said...

rajinnya dia main air hehe ~

-Sara- said...

syariza,

awk! klo die bsuh btol2 xpe! ni die nk main air je tuh! hehe

-Sara- said...

manje,

haah! rajin sgtttt.... main air! :D

dianizan said...

pas ni sara bagi kuali n senduk kat syaqir suh dia masak skali..hehehe msti comel..

nic@ said...

memula basuh pinggan dulu..leps ni memasak lak..aku suke lelaki pandai masak ni..nampak kool jek

-Sara- said...

ina,

erm tulah pasal, xpenah g bg kuali ngn senduk bg die main..hehe

-Sara- said...

nica,

tulah kadang aku tgk anok aku ni minat beno duk dapor, sebok tanya aku masok ape, ni ape, tu ape.. minat masok napok gaye, hehe! cool bebeh!