Monday, August 1, 2011

seronok tengok orang masak2 :(

hye, assalamualaikum!

amacam buka puasa korg semalam? mesti meriah kan
mase bw tadi, meriah jee tgk org masak2 menu sendiri
tapi aku? 'masak' atas jalan jelah :(
sampai umah ngam2 kul 7..sangkut jem :(

ramai yg tukar waktu masuk keje bulan pose ni kan?
paling ramai dh tentula tuko masuk ke pukul 7.30
sebabnya balik kul 4.30, mmg sempat sgt nak blk masak2

mcm aku lak, mmglah cik suami tersyg balik awal sejam drp biase
bln pose ni die blk kul 5, aku lak blk cm biase gak kul 5.30
sbbnya kalo aku nak tuko masuk 4.30 pon cm xde guna gak
sbb cik suami yg dtg jemput aku

tak laratlah nak blk sendiri naik tren kat bawah tu
bkn aku ngade2.. sbb ni kn bln pose rasa tak larat sgt nak menapak ke bawah nun
bln biasa aku jalan mmg menapak ke bawah tu tau..terkedek2 sorg diri :(
klo korg tau jarak dr opis aku ke stesen ktm bawah tu mst korg pn x daya
klo xpreggy bleh lg laa..ni makin boyot ni mmg tak ah!

drp opis aku ni, naik turun bukit
naik turun jejantas yg 50 anak tangga tuu..heeee :D
betoll..aku tak tipu
baru2 ni aku leh kire lak berape anak tangga jejantas tu
sebabnya jejantas ni tinggi yg amat..naik terus.. takde gap
slalu aku naik mmg akan berenti tengah2 tangga tu..rehat jap sbb mengah


google


tu psl aku tak tuko waktu keje..
sbb sementara tgu cik suami pon dh kul bape.. cm smlm kul 5.30 die sampai
dah nak sampai ke umah tu sepanjang jln jem.. nyampah :(
kompim xde nak masaknya

sampai kat bazar kul 6 lebeh, beli pon rushing, takde nak tawaf2 dulu
sampai umah kul 7, nak masak nasik pon tak sempat weh :(
drp nasik ke air sume beli jee walaupon tak sedap telan jelah
so, mlm td aku suggest kt cik suami aku ckp nk dtg keje ngan motor jelah bln pose ni
hari2 lambat cmtu mane larat :(
cik suami tak bagi..yelah ngan keadaan aku gini
tapi aku beria gak nak naik motor..tak larat ah hadap jem hari2


google


then, die ckp utk harini tgk jem same cm semlm tak
klo still same start esok baru kitorg naik motor
beratt jee hati cik suami ckp kat aku..sbb bimbang keadaan aku
tp aku taknaklah hari2 beli bazar..bukan sedap pon..mahal lak tu :(




*kalau umah depan opis kan bagos!*

-________-

14 comments:

~SHiLA~ said...

tula aku tuko waktu 7.30,klu x same gak sangkot dlm jem

eh da xtapaw kentin ke.joh ek.haha.klu x,kentin ni okla drp bazar tu.mmg susah nk carik yg sodap

dakcik said...

siannya hari2 tempuh jem..
kalo ain tue dh sesak kepala..;)

jauh jgk nk menapak ke ktm tue kan..
sabo yek..
pindahla putrajaya..
sng jek nak balik..xde jem..hihihi

~~zaa~~ said...

ciannya makyong ni...dah la nak kena hadap hari2 pulak tu! sabar ek yang...takpe, sara tengok je yang zaa masak! :D

-Sara- said...

shila,

laki ko dpt jemput anytime xpeelaa..aku ni payahlah :(

jauh ah..xlarat aku nak napak..

-Sara- said...

dakcik,

tau xpe ain..bosan ah kl nii.. :(

-Sara- said...

zaa,

haa yg ni sorg! jgn nk tepek2 gambo yg awk masak tu kt blog yee! :D

syariza09 said...

x sanggup nk turun naik bukit Angkasapuri tu...semput.
Kalo naik moto tu hati2, jgn merempit tau

-Sara- said...

syariza,

haa tau pon kn awk :(

okey mam :)

nic@ said...

sini kalau masuk 730 balik kul 4 noks..dulu naik la jugak motor time 5,6 bulan.lepas tu,nan hadoo sebab dop muat.sedehhh

-Sara- said...

nica,

yeke? lg besh noks! ni rase nk blk keje kt kg je nih! :D

tulah, aku xkesoh naik motor, laki aku tu mcm2 dirisaunya..aissyy..

axie said...

isk x kan nak naik moto..
try lah tukar masa, ambik yang awal..

-Sara- said...

axie,

xleh gak nk tuko waktu azie sbb sara ni husbnd dtg jemput :(

~izan~ said...

cian sara..menghadap jem yer,nak sapu atas roti pun tak larat dah kan,sbb byk sgt huhu...

terpaksa la merempit yer lps ni..hati2 tau.

Aloysius said...

I fully match with whatever thing you've presented.
my pc games | download best games for pc | free computer games | console games | pc games